miercuri, 18 august 2010

VOLKSWAGEN GOLF R-disponibil si in ROMANIA


Volkswagen Golf R costă 35.665 de euro în România
Volkswagen continuă tradiția de a oferi versiuni de performanță pe cele mai populare modele din gamă. Noua divizie sport R ia ființă odată cu acest Golf R, o mașină incitantă și agresivă. Motorul de 270 de cai putere, culorile fluorescente ale exteriorului, tracțiunea integrală, habitaclul pur sportiv, sunetul emis pe eșapament sunt doar câteva din deliciile sportivei în 3 uși concepute la Wolfsburg.Volkswagen Golf R are un preț de bază în țara noastră de 35.566 de euro cu TVA pentru modelul echipat cu transmisie manuală și de 37.443 euro pentru modelul dotat cu transmisia semi-automată DSG.Fanii acestui puternic automobil au posibilitatea de a opta acum și pentru o versiune R mai ieftină, în fapt o serie limitată denumită Model Special Edition, care vine la un preț de lansare cu aproape 3.500 euro mai mic (32.084 euro).Golf R poate demara de la 0 la 100 km/h în 5,5 secunde dacă utilizează cutia DSG şi 5,7 secunde dacă este dotat cu o cutie manuală. Pus în mişcare de un propulsor turbo pe injecţie directă cu o cilindree de 2.0 litri, versiunea de top din gama Golf VI atinge cu ușurință viteza maximă de 250km/h – limitată electronic. Unitatea pe benzină dispune de patru cilindri și oferă o putere maximă de 270 CP la 6.000 rpm. Cuplul motor de 350 Nm este livrat constant în plaja 2.500 - 5.000 rpm. Golf R poate fi echipat cu o cutie manuală cu şase trepte sau semi-automată DSG tot cu şase trepte, diferenţele pe linie de performanţă fiind infime.Exteriorul se individualizează prin emblema R prezentă pe grilă, jantele de 19 inch, praguri evazate, prizele de aer foarte mari şi difuzorul spate amplasat central. Garda la sol este mai joasă cu 25 mm faţă de un Golf obişnuit, iar blocurile optice dispun de cea mai avansată tehnologie bi-xenon. Interiorul beneficiază de elemente menite să sporească plăcerea celui aflat la volan.Habitaclul este echipat cu scaune sport, volan îmbrăcat în piele perforată, pedalier din oţel inoxidabil, instrumentar de bord iluminat în albastru.Sportivul hatchback înlocuieşte versiunea R32, pe care o surclasează din toate punctele de vedere. Spre exemplu, consumul a fost redus cu 21%, modelul de top având nevoie în medie de 8,4 litri la 100 de km. Emisiile de dioxid de carbon au coborât sub pragul de 200 de grame pe kilometru, o performanţă de asemenea notabilă pentru un automobil pur sportiv. Volkswagen păstrează în meniu sistemul de tracţiune integrală, oferit standard, care a suferit numeroase îmbunătăţiri pentru a face faţă solicitărilor extreme venite din parte transmisiei şi motorului. În anumite condiţii, cuplul motor poate fi livrat 100% punţii spate, astfel comportamentul maşinii fiind unul asemănător sportivelor de top cu tracţiune montată tradiţional pe puntea spate

Sursa:Monitorul de Suceava-on line

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu