miercuri, 18 august 2010

VOLKSWAGEN AMAROK-IN ROMANIA DIN OCTOMBRIE 2010


Volkswagen aduce noul Amarok în România, în luna octombrie
Volkswagen a neglijat ani la rând sectorul camionetelor ușoare, însă din toamna acestui an va deveni o prezență obișnuită, germanii jucându-și șansele pe un domeniu dominat fără drept de apel de japonezi. Denumit Amarok, modelul este înzestrat cu toate valorile de marcă ale constructorului german într-un segment unde utilitatea, durabilitatea și abilitatea sunt inseparabile. În România camioneta va fi prezentată în luna octombrie, la o lună după deschiderea comenzilor în Germania.
Prețurile pentru piața românească vor fi anunțate în preajma lansării. Cunoscute sunt doar tarifele aferente pieței germane.
Modelul de intrare Amarok costă aici 28.940 de euro în versiunea 2x4, în timp ce modelul cu tracțiune 4x4 costă 30.844 euro. Nivelul mediu de echipare Trendline vine la un prețde 32.725 euro pentru mașina cu tracțiune pe două roți și 34.629 euro pentru cea cu sistem 4x4. Vârful gamei Highline pornește de la 35.265 euro pentru modelul 2x4, iar pentru cel cu tracțiune integrală se vor plăti 37.186 euro. Toate prețurile se referă la versiunea DC – dublă cabină.
Dacă luăm în calcul faptul că modelele Volkswagen în Germania sunt în medie mai scumpe cu aproximativ 1.700 - 1.800 de euro decât în țara noastră, ne putem aștepta ca în România noul Amarok să aibă un prețde lansare pe piața locală de aproximativ 27.000 de euro.
Camioneta va fi livrată în versiunea cu cabină dublă şi patru uşi ce va măsura 5,25 metri în lungime. Din primăvara lui 2011 se va putea opta şi pentru versiunea cabină simplă.
Sarcina maximă pe care poate să o transporte camioneta este de 1.150 de kilograme, iar bena dispune de o suprafaţă utilă de 2,52 de metri pătraţi şi o lungime de 1,55 metri.
Amarok beneficiază de rețeta specifică acestui gen de vehicule: motor longitudinal, șasiu rigid, caroserie înaltă, arcuri spate pe foi, ampatament și dimensiuni exterioare generoase.
Propulsia va consta pentru început dintr-o singură motorizare, 2.0 TDI de 163 CP, cuplată la o cutie manuală cu 6 trepte. Acesta dispune de sistem bi-turbo şi injecţie directă de combustibil. Unitatea are un consum mediu de 7,7 litri/100 km pentru versiunea cu tracțiune spate și de 7,9 litri/100km pentru modelul 4x4.
Clienții vor putea alege cromatica exteriorului dintr-o paletă cu 10 nuanțe, în timp ce pentru tapițerie există patru stofe de culoare închisă sau piele Vienna.

Sursa: Monitorul de Suceava-on line

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu