vineri, 9 iulie 2010

INTRE TIMP........

Intre timp,de cand nu am catadicsit sa mai scriu sau cel putin sa mai preiau ceva si sa postez pe blog,-a trecut ceva timp! A trecut si concediul meu,a trecut si CARAVANA VOLKSWAGEN,a trecut si SALONUL AUTO BUCOVINA!Asta ca sa imbin utilul cu placutul,ca de-aia am zis ca a trecut si concediul meu!In care ,sa stiti,am imbinat utilul cu placutul!In traseul care a cuprins tari ca Ungaria,Austria,Germania,Franta,Elvetia,Italia si inapoi Austria catre casa,am avut posibilitatea sa vizitez AUDI FORUM,adica muzeul AUDI si Fabrica AUDI de la Ingolstadt,din Germania.Fireste,ca am facut si fotografii,ba chiar am avut parte de o surpriza nemaipomenita:pilotii de la AUDI,care anul acesta au realizat o tripla istorica (locurile 1,2,si 3 !)in cursa de 24 de ore de la LE MANS, erau acolo,pe platoul de la AUDI FORUM,pentru a sarbatori alaturi de personalul fabricii victoria lor!Intre interviuri si fotografii,a fost si o sesiune prelungita de autografe,ceea ce nu a putut decat sa ne bucure si sa ne faca si pe noi partasi la acest eveniment!Am pregatit si fotografii,dar ...astea intr-un viitor articol!(sper sa gasesc timp sa le incarc pe net!) Vreti si voi sa vedeti fotografii,nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu