luni, 26 iulie 2010

VOLKSWAGEN AMAROK-VA PUTEA FI COMANDAT DIN SEPTEMBRIE 2010




Volkswagen Amarok va putea fi comandat în Europa din septembrie
Volkswagen se încumetă să pornească un război al ambițiilor pe un segment unde industria germană nu a îndrăznit să pășească până aum. Este sectorul mașinilor pick-up, o piață de aproximativ 3 milioane de mașini anual, unde debutantul Amarok se va strecura printre noianul de vedete americane și japoneze ce își dispută aprig supremația. Noul VW Amarok nu va fi livrat în SUA sau Canada, aici unde șansele de reușită ar fi foarte reduse, ci în America de Sud, Australia, Africa și în mai multe țări asiatice.
Europa nu va fi ocolită. Din septembrie încep a fi preluate comenzile pentru pick-up-ul Volkswagen, al cărui preț de pornire depășește ușor 26.000 de euro. Ca design exterior și interior Amarok nu reușește să-i facă pe fanii mărcii să ridice din sprâncene, acesta preluând din ingredientele deja cunoscute în gama primului producător de automobile din Europa. Fiabilitatea și abilitățile de transportator sunt două capitole care vor confirma cât de bine este adaptată camioneta la condițiile date, însă, în Europa, noul Amarok va câștiga foarte mult de pe urma excelentei imaginii a mărcii germane.
Pe lângă testele de uzină, Amarok a mai trecut un examen capital. În raliul Dakar 2010 a participat ca mașină oficială de asistență, un grup de 35 de camionete reușind să parcurgă aproape 9.000 de kilometri fără să semnaleze un defect major.
Dezvoltat integral în Germania și fabricat exclusiv în Argentina, noul pick-up beneficiază de rețeta specifică acestui gen de vehicule: motor longitudinal, șasiu rigid, caroserie înaltă, arcuri spate pe foi, ampatament și dimensiuni exterioare generoase.
Prima utilitară de acest fel din istoria Volkswagen va fi livrată din toamnă în versiunea cu cabină dublă şi patru uşi ce va măsura 5.25 metri în lungime. Din primăvara anului viitor se va putea opta şi pentru versiunea cabină simplă. Sarcina maximă pe care poate să o transporte camioneta este de 1.150 de kilograme.
Bena dispune de o suprafaţă utilă de 2.52 de metri pătraţi şi o lungime de 1.55 metri.
Versiunea de intrare pentru modelul cu cabină dublă, tracțiune spate 2x4 și motorizarea de 122 cai putere va costa 26.203 euro, în timp ce pentru același model cu sistem 4x4 se va plăti 28.107 euro. Dotările acestora sunt destul de sumare, Amarok fiind livrat cu jante din oțel și spoilere în culoarea specifică plasticului. Modelul cu motorizarea de vârf de 163 de cai putere va costa aproape 31.000 de euro.
Pe al doilea nivel de echipare Trendline, își fac apariția dotări elementare precum sistemul de climatizare, geamuri electrice, pilot automat și un diferențial blocabil. Prețul pornește de la 29.988 de euro pentru modelul 2WD și 31.892 euro pentru modelul 4WD.
Ultimul nivel și cel mai interesant ca dotări este Highline, care, pe lângă echipamentele anunțate anterior, mai cuprinde un set jante din aliaj de 17 inch, în timp ce la interior își face apariția un sistem de climatizare automată. Versiunea cu tracțiune spate va fi disponibilă de la 32.258 euro, în timp ce versiunea 4x4 va fi livrată de la 34.432 de euro.
Noul Amarok se doreşte a fi nu doar un model utilitar la cele mai înalte standarde de pe piaţă ci şi unul din cele mai competitive sub aspectul mobilităţii. Astfel, germanii vor oferi trei variante diferite: cu tracţiune integrală permanentă, tracţiune 4x4 nepermanentă cu posibilitatea de a schimba cuplul pe puntea faţă sau spate şi tracţiune posterioară - disponibilă pe modelul de intrare.
Partea de motorizare constă în două agregate 2.0 TDI cu injecţie common-rail. Versiunea de intrare va fi echipată cu o unitate de 122 de cai putere capabilă să ofere un cuplu maxim de 340 Nm. Motorizarea cea mai puternică va avea 163 CP, sistem bi-turbo ce acţionează pe plaje diferite şi injecţie directă de combustibil.


Sursa:Monitorul de Suceava-on line si editie printata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu