duminică, 6 decembrie 2009

TUTUROR...VA MULTUMESC!

E drept,nu am mai intrat de mult pe blog,macar sa vad ce mai face,daramite sa mai scriu ceva,sau sa postez altceva.Recunosc ,timpul mi-a jucat feste,sanatatea imi joaca feste,dar...trebuia sa gasesc putin timp pentru a multumi.A le multumi tuturor celor,care,au ramas alaturi de pasiunea mea ,au vizitat blogul,si ,m-am trezit ,cu surprindere,ca,in lipsa mea,cifra vizualizarilor a depasit 10.000 !Pentru unii poate fi nimic,pentru altii f.putin,pentru mine insa,inseamna enorm!!! O consider o apreciere,un efort din partea celor care,chiar daca nu citesc,dau un click si "frunzaresc" cate ceva de prin acest blog.Le multumesc si celor care imi trimit mesaje de raspuns,si celor care ,poate,chiar nu le place nimic din ce apare pe aici.
Multumesc si celei care mi-a dat"microbul" pentru a intra in sfera bloggerilor,precum si celor care m-au propulsat spre inainte si m-au ajutat cu experienta lor.(fiecare se va recunoaste aici,nu trebuie sa dau nume!)
Tuturor...va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu