vineri, 2 octombrie 2009

HAI LA SHOPPING....CONTINUA!


HAI LA SHOPPING,emisiunea despre care va vorbeam in primavara-vara,care se difuzeaza in fiecare luni seara la TV PLUS Suceava,realizata de Shopping City in parteneriat cu AUTOMITRIC,continua!!!...
De fapt,ea-emisiunea, nici macar nu s-a oprit!!! Nici chiar cind realizatorii ei au fost plecati,care pe unde au apucat,in concedii!!Singurul care s-a oprit,(din scris ,nu din filmat!),am fost eu!!Si ,prin urmare imi asum toata vina!
Faptul ca "Hai la shopping" nu a mai aparut aici,pe blog,a fost si datorita ritmului in care s-au desfasurat filmarile,(cred ca avem deja vreo 25 de editii filmate numai de cind partener a devenit si AUTOMITRIC!!) dar si programului incarcat al subsemnatului.
Asa ca ,de azi,am decis sa scriu din nou!
Ceea ce m-a determinat sa reiau "serialul" a fost si faptul ca,invitata emisiunii,solista de muzica populara LAURA HAIDAU,a fost o prezenta atat de placuta in cadrul emisiunii,incat nu puteam trece asa de usor cu vederea!
Artista,de o simplitate deosebita,fara aere de vedeta,fara a parea sigura pe situatie!!!(a avut emotii ca de"incepator",desi venea dupa o noapte intreaga de filmari pentru videoclipuri,) a fost o prezenta extrem de placuta ,atat inainte,in timpul,cat si dupa filmarile pentru emisiune.
Fara a diminua cu nimic si meritele invitatilor de la precedentele editii ale emisiunii(despre care nu am scris,si recunosc,am gresit!)trebuie sa-i spunem,Laurei Haidau,asa cum o spun si cei de la PROTV pentru asemenea oameni:JOS PALARIA!
Si am mai spune noi:Multa sanatate si mult succes in continuare!

P.S>Nu uitati sa urmariti emisiunea difuzata pe TV PLUS,luni 12 oct.2009,de la orele 20.00,si in reluare joia si sambata!
In fotografia de mai sus: echipa emisiunii !"Aproape" in efectiv complet!(lipseste Ionut,care ne-a facut fotografia!!!!)
A scris pentru voi,

Radu

Un comentariu:

  1. siner din punctul meu de vedere e una din cele mai reusite emisiuni! si aici meritele pleaca spre doamna Laura!!!
    Tot respectul pentru o femeie de nota +10

    RăspundețiȘtergere