luni, 27 aprilie 2009

UN AN DE SHOPPING IMPREUNA...


Sub acest slogan,simbata seara,la Shopping City Suceava,s-a incheiat campania aniversara organizata cu prilejul implinirii unui an de activitate a celui mai mare parc de retail din judet.

Pe intreg parcursul campaniei,la care AUTOMITRIC a fost partener,Shopping City s-a straduit,si a reusit cu succes,ca dealtfel de fiecare data,sa ofere posibilitatea clientilor sai de a face cumparaturi de calitate si un mod placut de a-si petrece atat timpul liber cat si cel dedicat shopping-ului.Au fost multe activitati,printre care amintim,SPRING FASHION SHOW,DRIVE TEST VOLKSWAGEN,NOAPTEA MARILOR REDUCERI, si...exemplele ar putea continua.

La finalul campaniei ,care s-a desfasurat in perioada 07-24 aprilie 2009,Shopping City si-a invitat prietenii (mass-media,colaboratori apropiati,parteneri de afaceri) la un frumos cocktail aniversar,urmat de un concert sustinut de ARTHAIC,MANDINGA si MILLENIUM(Chisinau).

In cadrul concertului,s-a efectuat si extragerea biletului castigator al tombolei aniversare,ALEJANDRO de la MANDINGA,trimitand frumosul VOLKSWAGEN POLO,unei doamne de 30 de ani din Suceava.

Din partea partenerului AUTOMITRIC a fost prezent ,RADU IANOVICI(adica cel ce va scrie aici),oferind fericitei castigatoare un card de fidelitate din partea firmei,card care ii confera posesoarei posibilitatea unor discounturi in cadrul reparatiilor efectuate in service,precum si un zbor cu avionul !!!!,(interesant ,nu?)

Si tot cel care va scrie,a fost prezentatorul si moderatorul intregului spectacol.

La final,ce putem spune? A fost frumos,pacat insa ca nu au raspuns invitatiei toti cei care au primit-o,iar de la noi....LA MULTI ANI ,Shopping City si ne-a facut placere si onoare pentru ca ne-ati ales ca parteneri!!!

V-am pregatit si o mica galerie foto,urmand sa o marim imediat ce primim toate fotografiile de la eveniment.

Campania a fost mediatizata de IMPACT FM,PLUS TV ,BUCOVINA TV,INTERMEDIA TV,ANTENA 1 SUCEAVA,MONITORUL DE SUCEAVA,KISS FM,si ...cred ca daca am omis pe cineva,atunci specialistul de marketing de la Shopping City,va lasa un comentariu cu completari..la acest articol!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu