vineri, 24 aprilie 2009

CINE L-A ADUS PE RICHARD CLAYDERMAN DE LA AEROPORT!!


Data de 22 aprilie,e pentru majoritatea dintre noi,doar o zi din calendar.Pentru mine insa,22 aprilie a avut o semnificatie aparte si va ramane asa.!

La solicitarea organizatorilor concertului lui Clayderman de la Suceava,AUTOMITRIC, a pus la dispozitia marelui artist doua masini pentru a-l prelua de la aeroport .Cu soferi cu tot,fireste.!Asa ca,pentru aprox.2 ore,am fost sofer de VIP-uri.Si nu orice fel de VIP!In masina cu care i-am preluat de la aeroport s-au urcat Richard Clayderman,impresarul si instrumentistul sau,carora,m-am prezentat,elegant,atat in limba engleza cat si in limba franceza(preferata pianistului dealtfel!).Ezitand ,la inceput ,am reusit sa incheg o conversatie care pana la urma s-a dovedit a fi foarte placuta,in cele 20 de minute cat a durat transferul spre hotel.(pana si colegul meu Nicu m-a sunat la un moment dat,din cealalata masina destinata staffului maestrului ,sa ma intrebe daca cumva ne-am "intins" la bancuri,pentru ca ne deplasam f.incet si " relaxat " prin orasul care se pregatea sa innopteze!) Un mic incident in ceea ce priveste bagajul de mana al d-nului Clayderman,a mai "agitat" putin spiritele in zona de check-in,in rest....totul conform planului.

In drum spre hotel,le-am aratat oaspetilor celebrul OU de Paste,din centru,turnul de la Iulius Mall,precum si locatia unde urmau sa sustina concertul a doua zi.(Stadionul Areni).

Odata descarcate bagajele si cele necesare la hotel,maestrul a acceptat voios ,(chiar daca obosit dupa calatoria cu avionul),o scurta sedinta foto,nu inainte insa de a primi cadourile de bun venit oferite de d-nul primar Lungu.

O strangere de mana,un scurt AU REVOIR!,si....maestrul s-a retras in apartamentul sau,pentru binemeritata odihna de dinaintea concertului.

O ora in compania lui Richard Clayderman!!! Cine nu si-ar dori asa ceva?Noi...am avut ocazia!Si le multumim celor care ne-au oferit aceasta oportunitate!
Si...ar mai fi ceva...Buchetul pe care Clayderman l-a primit la sosirea pe aeroport a fost "uitat" in masina.De el,se bucura acum ,fetele din firma care l-au primit inspre "ingrijire"!!!
Si ,vom reveni cu mai multe fotografii de la fata locului,dupa ce le centralizam!

2 comentarii:

  1. Felicitari!!! Adevarul e ca o data in viata ajungi sa fii alaturi (chiar si pentru o ora) de asa o personalitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si autograful? Unde-i autograful? :-) Felicitari pentru moment. Si la radio nu s-a auzit Balada pentru Adeline?

    RăspundețiȘtergere