miercuri, 8 aprilie 2009

BLIJDORP ROMANIA


Recunosc,pina azi,nu am stiut ce inseamna acest nume.Insa azi...,azi am aflat ce inseamna daruire,ce inseamna dragoste,ce inseamna o viata de om inchinata unei cauze nobile,unei cauze pe care multi o considera pierduta de la inceputuri.

O doamna maruntica de statura,dar cu un suflet invers proportional cu statura sa,ba as putea spune cu un suflet care ar putea cuprinde intregul Univers ,m-a condus amabila,in cateva incaperi frumos amenajate,de o curatenie exemplara,mi-a explicat ce inseamna si cum se desfasoara activitatea in centrul pe care il conduce.

Am simtit,recunosc,la primul contact cu cei care dadeau viata acelor incaperi,o strangere de inima,o durere muta ,si mi-am inabusit cu greu o lacrima ce incerca sa se prelinga,razleata,din coltul unui ochi care privea inmarmurit pe cei de acolo.

Insa,aproape instantaneu,doamna care m-a insotit,a risipit toate temerile mele,incepand un dialog,frumos ,simplu si plin de incarcatura emotionala,cu cei prezenti.

Copiii au intrat imediat in dialog,bucurosi unii de prezenta noastra,altii sfiosi,unul chiar cerindu-mi explicatii despre un anume termen tehnic pe care-l auzise azi intr-o vizita pe care o facusera impreuna cu referentii lor ...la o moara din imprejurimi!

Ce se intimpla acolo,e greu de spus in cuvinte:acolo vorbeste mai mult sufletul,dragostea fata de aproape, acolo vorbeste daruirea unor oameni simpli,care si-au dedicat existenta pentru a alina viata unor copii loviti de soarta fara voia lor!

Pentru ca,oamenii de acolo,impreuna cu doamna Brindusa Bialy,sefa centrului lucreaza ....la COMPLEXUL TERAPEUTIC PENTRU COPILUL CU HANDICAP SEVER SI MODERAT 'BLIJDORP ROMANIA-O NOUA VIATA"!!!!!!

Respect si consideratie pentru cei de acolo,pentru cei care dau picaturi din viata ,pentru ai face pe copiii de acolo sa simta ca....TRAIESC!

Respect stimata doamna Brindusa Bialy!Si sa va dea Dumnezeu putere si sanatate sa duceti mai departe menirea acestui complex pe care il conduceti!Si...pentru copiii de acolo...un gind bun,si toata dragostea unui suflet de om!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu