luni, 23 februarie 2009

OMAGIU PENTRU TATA !

De multe ori,de fapt,aproape intotdeauna,regretam pe cei dragi,si ii pretuim mai mult,atunci cind nu mai sunt printre noi.Poate ca si in cazul meu ,se intimpla asa,insa....eu stiu si sunt sigur de un lucru: Am tinut la tatal meu,am stat linga el ,in ultimele saptamani,poate cat nu am reusit sa stau in ultimii 5 ani, si stiu ca si tata a tinut la mine mai mult decat la oricine,stiu ca si tata si-a dorit sa fie mai mult linga mine!E greu sa vorbesti la trecut de el,e greu sa iti invingi durerea,dar ...pentru cei care raman,viata e mereu o lupta,asa cum o lupta a fost si pentru el!A fost un om simplu,un om care nu si-a complicat viata ,un om care a stiut ca munca ,familia si ,uneori si distractia sunt sensul vietii! A plecat ,dorind sa mai stea alaturi de mine,insa ...eu stiu ceva: De acolo,DE Sus,tata ma va ocroti mereu!!! ADIO ,TATICULE!

Un comentariu: