luni, 23 februarie 2009

SCRISOARE DE MULTUMIRE

SUnt lucruri si fapte ,in scurta noastra trecere prin viata, care nu ti le-ai dori niciodata sa se intimple.Cum ar fi pierderea cuiva drag.S-a intimplat,insa,si durerea a fost mare,dar…am reusit sa trec peste ea ,si sa duc la bun sfarsit cele lumesti,si datorita unor OAMENI .

Lor vreau sa le multumesc acum.

Multumesc Colectivului de Medici de Garda de la sectia ATI-REANIMARE, a Spitalului Judetean Suceava,care au facut tot ce le-a stat in putinta pentru tatal meu,(in special d-nei DR.Streanga,d-lui DR Teudan,DR Stanescu,DR.Gorgeag,d-nei DR Stanescu Maria,) multumesc intregului colectiv de asistente si infirmiere de la aceiasi sectie,care l-au ingrijit cu multa atentie si ingaduinta!

Si cand tata, a plecat dintre noi,alti OAMENI,au fost linga mine! Si lor vreau sa le multumesc!

Multumesc d-nei Mariana si D-nei DR.Pascal pentru sprijinul acordat ,Primariei Suceava,pentru operativitate,multumesc din suflet d-nei Rodica si D-nului Dan de la SC EFEMER SRL,multumesc lui OANA si lui MIRELA de la MELIBEA SRL,multumesc lui Sandu si Anisoara de la KILLER SRL,multumesc lui Ginel si Lili de la TOCAR PROD SRL,lui Petrica si Dan de la ASTAR SERV SRL.

Cu respect deosebit vreau sa le multumesc din suflet si celor din Consiliul de Administratie al SC AUTOSERVICE SRL,lor si familiilor lor pentru sprijinul moral si financiar acordat,tuturor celor care mi-au transmis mesaje de condoleante si de incurajare!

SI nu in ultimul rand,au fost alaturi de mine si m-au sprijinit,atat moral cat si financiar,colegii mei din RADAUTI,SUCEAVA si BOTOSANI ,de la AUTOMITRIC,carora le multumesc inca o data pentru tot ce-au facut pentru mine,le multumesc prietenilor mei din Radauti si Suceava care au fost alaturi de mine,tuturor rudelor si apropiatilor care ne-au fost alaturi,sotiei mele,mamei si fratelui meu le multumesc!

Intr-o lume cuprinsa uneori de disperare,gasesti ,inca …OAMENI ADEVARATI!

TUTUROR VA MULTUMESC !

CU respect,

RADU VASILE IANOVICI

Un comentariu:

  1. Am trimis un gand...Nu il postez. Este doar devenire. Si pana la urma tot ce e limitat inferior e limitat si superior...keep walking. Subscriu unei taceri discrete. Unui gand onest. Cuvintele chiar nu isi au rostul de data aceasta.

    Je

    RăspundețiȘtergere