Pe 28 septembrie 2012 a.c.,
Concernul Volkswagen a premiat, in
cadrul unei ceremonii de gala ce a avut loc la Dresda, cele mai bune 100 de
service-uri partenere din Europa, care au obtinut rezultate deosebite in ceea
ce priveste gradul general de multumire al clientilor fata de serviciile
oferite.
Munca depusa de
colectivul AUTOSERVICE SUCEAVA, in
perioada precedenta, cresterea nivelului de servicii de calitate oferite
clientilor, a fost rasplatita prin
obtinerea premiului VOLKSWAGEN SERVICE QUALITY AWARD 2012, alaturi de parteneri service de prestigiu din Germania,
Belgia, Bosnia-Herzegovina, Franta, Marea Britanie, Spania, Italia, Portugalia,
Republica Ceha, Elvetia, Olanda, Austria, Suedia, Norvegia, Finlanda, Danemarca,
Irlanda, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Rusia, Turcia, Croatia, Luxemburg, Polonia,
Grecia, Serbia Muntenegru si Insulele
Canare.
La ceremonia de decernare a premiilor,
MICHAEL HORN – Director Volkswagen After Sales, a tinut sa sublinieze: „
Rezultatele studiului de satisfactie a clientilor demonstreaza ca am dezvoltat
constant, in ultimii ani, calitatea serviciilor. Mai mult, toti partenerii
service care au obtinut acest premiu, au demonstrat implicarea personala a
angajatilor, devotamentul acestora fata de cresterea gradului de multumire al
clientilor.”
„Nu e usor sa mentii in permanenta un
standard ridicat in ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite clientilor, dar
prin munca intregului colectiv, prin eforturile celor care conduc si administreaza firma, putem, iata, sa fim
la nivel european in aceasta privinta. E un premiu care ne onoreaza, dar care
ne obliga si mai mult pe viitor ”- a spus Catalin Gabor, directorul tehnic al
firmei, la intoarcerea de la Dresda.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu