marți, 3 mai 2011

Oare cine e?

Prima ...interactiune,(daca pot sa-i spun asa!) a fost in cadrul unui eveniment public,sau ma rog,aproape public,avand in vedere ca avea un segment tinta : studentii economisti suceveni.
Timpul nu ne permitea o sueta pe teme economice sau cel putin pe aproape,asa ca fiecare si-a vazut de treaba lui asa cum a putut mai bine.Trebuie sa recunosc,simteam un oarecare handicap in ceea ce priveste felul in care urma sa-mi tin prelegerea,nu pentru ca nu as fi avut suficiente cunostinte in domeniul economic,ci ,pentru ca,pur si simplu eram acolo prezent dintr-o cu totul alta postura.
Insa mi-am spus: "Pot profita de faptul ca ma descurc binisor la capitolul comunicare si relatii publice !!!" si ,asta am si facut.AM sustinut punctul meu de vedere,observand discret si actiunile celorlati omologi ai mei .Ceva mai departe,persoana de care va vorbesc acum,isi sustinea ,la randul ei,punctul de vedere ,isi expunea frumos,linistit ,calm ,cu un entuziasm ponderat,motivele pentru care era prezenta acolo.Zambetul acela deschis,expresia larga a fetei ,trada oarecum un anumit complex de timiditate,dar derularea ulterioara a evenimentului avea sa scoata la iveala faptul ca acest complex fusese mascat cu succes.Mi-a placut sa privesc felul in care ,profesionalismul unei femei iesea la iveala,talentul prin care un economist(,care prin natura serviciului,se stie,este subjugat cifrelor si calculelor exacte!) reusea sa transmita ,emotional,celor din fata ei,motivatii si motivari suficiente pentru a-i convinge sa aleaga ceea ce isi dorea ea.
Ulterior ,aveam sa mai discutam,sa participam la cursuri de formare profesionala,si ,aveam sa observ,ca ,primele mele impresii nu erau departe de adevar.Sub ochelarii potriviti frumos pe conturul fetei,priveau ochii unui om sensibil,dar sigur de capacitatile sale,gesturile si mimica tradau fragilitatea unui suflet tandru,dar in acelasi timp si puterea unui parinte capabil sa "stapaneasca" toate problemele vietii.Oare cine ar putea fi persoana respectiva?

Un comentariu:

  1. Buna
    Numele meu este Iacob Constantin si Va scriu pentru ca as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://anunturi-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice).
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este negativ sau pozitiv. Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc o zi buna si tot ce va doriti.

    RăspundețiȘtergere