marți, 28 septembrie 2010

NOUTATI DE LA VOLKSWAGEN VEHICULE COMERCIALE


Hanovra, septembrie 2010:

Volkswagen Autovehicule Comerciale prezintă inovaţii mondiale la salonul auto internaţional de autovehicule comerciale, printre acestea o nouă variantă a Volkswagen Amarok

Conform declaraţiilor reprezentanţilor mărcii, pieţele urmează în general un trend ascendent, livrările către clienţi la nivel mondial crescând până la sfârşitul lui august 2010 cu 18,1% la 269.800 autovehicule comerciale uşoare.

„Volkswagen Autovehicule Comerciale se concentrează asupra unei evoluţii profitabile, bazată pe creştere. Reuşim aceasta prin produse noi, pieţe noi şi tehnologii noi.” a declarat Dr. Wolfgang Schreiber, purtător de cuvânt al Consiliului Director Volkswagen Autovehicule Comerciale, la conferinţa de presă din 21 septembrie 2010.
Numai în ultimele douăsprezece luni, Volkswagen Autovehicule Comerciale a prezentat trei noi modele, noul T5, Amarok şi, cel mai recent, noul Caddy. Aceste game de modele oferă un consum redus, siguranţă sporită şi mai mult confort”, explică Dr. Schreiber. Întreaga gama Volkswagen îndeplineşte acum standardele Euro V.

În anul financiar curent, pînă la sfârşitul lui august, marca a reuşit o creştere la nivel mondial de 18,1%, livrând 269.800 autovehicule comerciale uşoare din gamele Caddy, T5 şi Amarok, precum şi Saveiro împreună cu T2, modelele braziliene (ianuarie – august 2009: 228.400).

Principala contribuţie a fost adusă de noul T5, care a reuşit o creştere la nivel mondial de 20,5%, atingând 91.300 livrări (ianuarie – august 2009: 75.800).

„Cotele de piaţă de top, 47,1% în Germania, respectiv 26,5% în Europa de Vest, sunt dovada clară a succesului actualizării gamei T5, care cu noile motoare cu un consum optimizat, siguranţă sporită şi o gamă mai largă de dotări, câştigă noi categorii de clienţi”, a subliniat Dr. Schreiber.

În ciuda schimbării de model, ce se desfăşoară acum, Caddy reuşeşte volume de vânzări stabile. În primele opt luni ale anului 2010, 83.780 livrări au fost realizate la nivel mondial, corespunzând unei scăderi de 7% faţă anul anterior. (ianuarie – august 2009: 90.400)

Purtătorul de cuvânt al Consililui Director a subliniat cât de încrezător este că noul Caddy va atinge volume la fel de promiţătoare ca noul T5 pentru restul anului, aceasta datorită eficienţei crescute, a economiilor generale evidente pe care le asigură în ceea ce priveşte costurile de utilizare, şi a dotărilor de calitate. În septembrie 2010, comenzile pentru noul Caddy au crescut deja cu 20%.


Crafter a reuşit o creştere de 9,2%, atingând 22.420 livrări la nivel mondial.

În anul său de debut, Amarok a atins până în acest moment 8.000 de livrări. Dr. Schreiber a evidenţiat de asemenea şi că volumul de comenzi înregistrate la nivel mondial este de 40.000 de unităţi.
El este foarte încrezător că în anul financiar 2010, marca va depăşi recordul anterior, stabilit de cele 447.000 de autovehicule comerciale uşoare livrate în 2008.

Rezultatul financiar al mărcii la jumătatea anului, cu o creştere de 33,3% a vânzărilor la 3,54 miliarde Euro, şi rezultate operaţionale de 118 milioane Euro, au confirmat succesul de piaţă.

„Per total suntem mulţumiţi cu evoluţia din acest an. Pentru noi criza din piaţa autovehiculelor comerciale uşoare a fost depăşită.”, a declarat Dr. Schreiber.

Programul din acest an al Volkswagen Autovehicule Comerciale la salonul auto internaţional pune accentul pe consumul de carburant, performanţe ridicate şi siguranţă. Tehnologiile BlueMotion sunt deja oferite pentru toate modelele, iar sistemul ESP face parte din echiparea standard, subliniază Dr. Schreiber.

Noul Caddy:
Start-ul noii generaţii se dă în curând, cu motoare şi mai economice, cu design nou, precum şi cu un standard mai ridicat de siguranţă şi funcţionalitate sporită
Ø Noile motoare TDI şi TSI Euro 5 reduc mult consumul, emisiile şi costurile de utilizare
Ø Partea frontală redesenată conform noului ADN al design-ului Volkswagen
Ø Interior reconfigurat cu funcţionalitate şi calitate optimizate
Ø Noua generaţie a sistemului ESP – în dotare standard pentru toate modelele
Volkswagen Autovehicule Comerciale introduce pe piaţă o nouă generaţie a bestseller-ului Caddy. Van-ul compact, cu conceptul său practic, cu uşi laterale culisante, a fost perfecţionat din toate punctele de vedere. Şase noi motoare TDI şi TSI reduc consumul de combustibil cu până la 21%, liniile de echipare sunt reconfigurate, noul design frontal prezinta linii precise, în stilul generaţiei actuale T5 (Transporter, Multivan). Interiorul este de o calitate sporită, iar acum există si posibilitatea de a detaşa rândul al doilea scaune. Cheltuielile de întreţinere sunt reduse şi mai mult. Toate acestea fac ca noul Caddy să fie unul dintre cele mai inovatoare maşini din categoriile transport de oraş şi van-uri compacte. La nivel mondial, cea de-a treia generaţie Caddy a fost vândută, în doar 6 ani (din 2004 şi până în 2009), în circa 800.000 de unităţi. Noul Caddy este conceput pentru a continua în mod dinamic această poveste de succes.
Noul Caddy este prima maşină din categoriile pentru transport de oraş şi van compact care are ESP în dotarea standard a tuturor versiunilor. Volkswagen Autovehicule Comerciale urmăreşte astfel cu consecvenţă strategia de înaltă siguranţă, menită să protejeze, în cel mai bun mod posibil, şoferul şi pasagerii. Caddy este de asemenea singura maşină din clasa sa care beneficiază, ca dotare opţională, de eficienţa transmisiei automate DSG cu dublu ambreiaj şi cu 6 şi 7 trepte de viteză, precum şi de asistentul la plecarea din rampă. Bineînţeles că şi noua generaţie a bestseller-ului va fi disponibilă cu ampatament mărit (Maxi) şi – singura maşină din segment – cu tracţiune integrală (4MOTION). Tracţiunea 4MOTION este disponibilă atât pentru Caddy cât şi pentru Caddy Maxi.
Pentru prima dată, la ambele modele, poate fi detaşat complet rândul al doilea de scaune. Astfel pentru Caddy, cu 5 locuri, rezultă, încărcându-l până la nivelul plafonului, un volum de încărcare de până la 3.030 litri; pentru Caddy Maxi volumul este de 3.880 litri. De interes pentru furnizorii de servicii: dotând Caddy Maxi cu pachetul Flexseat-Plus, lungimea disponibilă pentru încărcare (pe partea însoţitorului) se măreşte uşor peste 3 metri; în paralel volumul de încărcare creşte până la 4,7 m³ – valoare record în clasa aceasta. În noua versiune, Caddy poate fi dotat opţional şi cu un al treilea rând de scaune, dispunând astfel de până la şapte locuri.Şase noi motoare de ultimă generaţie: propulsoarele Caddy pe benzină şi diesel (toate îndeplinesc normele de poluare Euro 5) oferă eficienţă maximă. Toate cele şase motorizări complet noi dispun de supraalimentare cu turbină şi de injecţie directă.
Turbodiesel: motoarele diesel supraalimentate cu 4 supape (TDI) oferă 55 kW / 75 CP, 75 kW / 102 CP, 81 kW / 110 CP şi 103 kW / 140 CP. Toate propulsoarele TDI operează acum cu injecţia directă Common-Rail, aceasta fiind deosebit de silenţioasă şi de eficientă. Toate variantele TDI dispun în dotarea standard de filtru de particule diesel. Opţional versiunea 102 CP TDI / 75 kW poate fi comandată cu transmisia DSG cu 7 trepte de viteză. Pentru mai puternicul 140 CP TDI / 103 kW este de asemenea disponibilă o versiune DSG cu 6 trepte, special adaptată. Motorul 110 CP TDI / 81 kW poate fi comandat exclusiv în variantă 4MOTION.
Motoare pe benzină: în gama propulsoarelor pe benzină au fost incluse două noi motoare TSI. Ambele motoare ce dispun de tehnologie de ultimă generaţie dispun, printre altele, de supraalimentare cu turbină şi de injecţie directă. Din cilindreea de 1,2 litri, aceste motoare extrem de eficiente în 4 cilindri dezvoltă 63 kW / 86 CP şi 77 kW / 105 CP. Eficienţa motoarelor este dovedită, de exemplu, de versiunea de 77 kW / 105 CP cu un consum mixt de doar 6,6 litri la 100 kilometri. Spre comparaţie: consumul a putut fi redus astfel cu 1,6 litri, în raport cu modelul anterior, adică cu cele 21 % menţionate mai sus.
Liniile de echipare au fost repoziţionate conform cererii pieţei. Variantele pentru uz comercial sunt în continuare Furgon şi Kombi, care reprezintă volumul cel mai mare de vanzări. Suplimentar acestora au fost create alte două linii de echipare, Trendline si Comfortline, care dispun de o dotare serie foarte bogată (selecţie: faruri ceaţă, radio CD, pachete electrice, capitonaje şi elemente de design)
Noutăţi: Pentru toate variantele, luminile de zi sunt o dotare standard. În plus, intră ca opţionale în gamă, elemente de echipare precum luminile adaptive în viraje (integrate în proiectoarele de ceaţă), bare longitudinale pe plafon pentru sisteme portbagaj (standard pentru Comfortline) şi nou conceputul sistem de radio-navigaţie RNS 315.
Cu toate că noul Caddy are o dotare de serie mai bogată (de ex. ESP şi închidere centralizată), preţurile recomandate de vânzare se situează uşor sub nivelul preţurilor modelelor precedente. Ele încep pentru motorizarea TSI 1,2 l 63 kW de la 11.516 Euro (Furgon), respectiv de la 12.221 Euro (Kombi) exclusiv T.V.A.
În plus, cumparatorii beneficiaza de avantajul taxei de înmatriculare zero, datorită motorizărilor Euro V.
Lansarea pe piaţă a noului Caddy începe, în România, la mijlocul lunii octombrie.

Pickup, acum şi cu cabină simplă:
Amarok cu cabină simplă, dezvăluit în premieră la salonul auto internaţional de la Hanovra

Amarok cu cabină simplă şi suprafaţă de încărcare mai lungă
Cabina simplă cu interior mai confortabil si spaţiu generos pentru pasageri

După lansarea internaţională a Amarok-ului cabină dublă, Volkswagen Autovehicule Comerciale dezvăluie acum, la cel de-al 63-lea salon auto internaţional de la Hanovra (23 – 30 septembrie), cea de-a doua variantă: un Amarok cu o cabină mai scurtă şi suprafaţă de încărcare mai lungă.

Comparat cu Amarok cabină dublă cu patru uşi, Amarok cu cabină simplă, la aceeaşi lungime, oferă o suprafaţă de încărcare cu o lungime de 2.205 milimetri, fiind astfel cu 650 de milimetri mai lungă. Doi europaleţi pot fi încărcaţi transversal, unul după celălalt, rămânând în continuare un spaţiu suplimentar de încărcare de 60 de centimetri. Cu o lăţime de încărcare neschimbată de 1,22 metri între pasajele roţilor, suprafaţa de încărcare ajunge la 3,57 mp. Şase inele de ancorare, cuprinse în echiparea standard, permit transportul în siguranţă chiar şi pentru obiecte voluminoase.

Pickup-urile cu cabină simplă sunt văzute drept vehiculele clasice pentru domenii dificile, precum construcţii, agricultură sau furnizări de servicii – cum ar fi de exemplu paza şi protecţie, intervenţii. Ceea ce contează mai presus de toate în aceste domenii este suprafaţa spaţiului de încărcare, însă inginerii de la Volkswagen Autovehicule Comerciale au pus în acelaşi timp accent şi pe crearea unui spaţiu adecvat pentru ocupanţii vehiculului. Cabina simplă este astfel mai lungă decât cea a modelelor competitorilor, permiţând cu uşurinţă depozitarea obiectelor în spatele celor două scaune.

Amarok cu cabină simplă este propulsat de motorul de 2,0 litri TDI (ce livrează 120 kW / 163 CP) sau de către varianta TDI cu 90 kW / 122 CP, ce este acum prezentată pentru prima dată. Clienţii pot alege tracţiunea spate sau tracţiunea integrală nepermanentă cu reductor. Un diferenţial blocabil pe puntea spate este disponibil opţional pentru ambele variante. Suspensia pentru drumuri grele „Heavy Duty” permite vehiculului să transporte o sarcină maximă de 1,26 tone. Siguranţa rămâne la acelaşi nivel înalt. Acesta include ESP ca în echiparea standard, airbag-uri fontale pentru şofer şi pasager şi airbag-uri laterale.

Amarok cu cabină simplă va fi lansat la nivel international în prima jumătate a anului 2011.

La IAA, Volkswagen Autovehicule Comerciale prezintă cel mai economic Transporter
Ø VW Transporter cu tehnologie BlueMotion consumă doar 6,8 l la 100 kilometri
Ø Datorită celor 179g CO2 la kilometru, liderul de piaţă este şi cel mai puţin poluant Transporter din clasa sa
Ø Tehnologia BlueMotion este implementată începând cu primăvara anului 2011 în gama modelelor T
Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale îşi dovedeşte puterea de inovaţie la cel de-al 63-lea salon IAA pentru utilitare din Hanovra (între 23.09.10 şi 30.09.10). Alături de highlight-uri precum noul Caddy şi Amarok, constructorul de la Hanovra prezintă o variantă deosebit de economică a modelului Transporter: Transporter TDI cu tehnologie BlueMotion şi cu potenţial ridicat de economisire.
Comparativ cu un model actual de serie cu aceleaşi dotări, Transporter BlueMotion Technology consumă cu 0,5 litri mai puţin diesel, ajungând 6,8 litri la 100 kilometri. Emisiile de CO2 sunt de 179 grame, faţă de 193 grame per kilometru. Aceste rezultate devin posibile mulţumită motoarelor în patru cilindri cu tehnologie Common Rail, care sunt foarte eficiente şi dispun de un cuplu motor deosebit de puternic. Motoarele acestea au fost îmbinate cu un sistem Start-Stop, cu funcţia de recuperare a energiei de frânare, cu anvelope cu rezistenţă foarte redusă la rulare şi cu măsuri speciale de ameliorare a caracteristicilor aerodinamice.
Dr. Wolfgang Schreiber, purtătorul de cuvânt al consiliului de conducere al mărcii Volkswagen Autovehicule Comerciale şi coordonatorul pentru dezvoltare tehnică declara în acest sens: “Prin motorul diesel de 2,0 litri cu tehnologie Common Rail, dispunem în gama noastră de un propulsor modern cu potenţial mare de economisire. Măsurile speciale fac posibile reduceri până la valori record în clasa respectivă. În plus, această tehnologie va fi combinată pe termen mediu şi cu transmisia noastră automată cu dublu ambreiaj.”
Sistemul Start-Stop în detaliu
Deosebit de interesantă este o incursiune în modul de funcţionare a sistemului Start-Stop cu operare intuitivă: Şoferul se apropie cu Transporter BlueMotion de un semafor cu lumină roşie, frânează până când maşina se opreşte de tot, scoate cutia din viteză şi ridică piciorul de pe pedala de ambreiaj. Astfel motorul este oprit imediat. Pe display-ul multifuncţional apare acum indicaţia “Start Stop”. Când semaforul arată lumina galbenă şi şoferul apasă pedala de ambreiaj, motorul porneşte automat, iar indicaţia “Start Stop” din bord dispare, şoferul selectează treapta de viteză corespunzătoare şi îşi continuă drumul. Nu este necesară nicio acţiune suplimentară de operare faţă de un modelul obişnuit Transporter. Sistemul Start-Stop contribuie în mod semnificativ la reducerea consumului.
Sistemul de recuperare în detaliu
Sistemul de recuperare a energiei de frânare ajută la exploatarea optimă a energiei utilizate la mers. Atunci când şoferul ridică piciorul de pe pedala de acceleraţie sau când frânează, tensiunea generatorului este sporită şi utilizată la încărcarea masivă a acumulatorului maşinii.
Mulţumită acestui mod de funcţionare a generatorului şi deci a încărcării optime permanente a acumulatorului, tensiunea generatorului poate fi redusă în timpul accelerării sau a rulării cu viteza constantă dorită. Astfel este degrevat motorul şi consumul se reduce. Pentru a implementa sistemul de recuperare, este necesar un software special de management al energiei şi de modificarea software-ului unităţii de comandă a motorului.
Transporter cu tehnologie BlueMotion îşi face debutul la salonul de autovehicule comerciale IAA 2010 de la Hanovra. Începând cu primăvara anuui 2011, cel mai economic Transporter al tuturor timpurilor va fi introdus în gama de modele Volkswagen Autovehicule Comerciale.

SURSA:PORSCHE ROMANIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu