luni, 22 februarie 2010

VOLKSWAGEN A PREGATIT NOUA GENERATIE CROSS POLO


Volkswagen a pregătit noua generație CrossPolo
Volkswagen a învățat că nu toate poveștile de succes sunt consecința firească a câtorva ani de muncă intensă. Unele apar pur și simplu subit, de acolo unde te aștepți mai puțin. Spre exemplu CrossPolo, model care are la bază ascensiunea fulminantă a unei simple ediții limitate - denumită Polo Fun, stă mărturie în acest sens. Lansată în ianuarie 2004, aceasta avea un volum inițial de 5.000 de unități, însă în numai câteva luni comenzile au depășit oferta. Volkswagen nu a mai stat pe gânduri și a lansat același model fără a mai restrânge numărul de modele. Așa s-a născut CrossPolo, model care astăzi a ajuns la a doua generație. La fel ca și predecesorul său, noul CrossPolo vine cu elemente estetice ce sporesc impactul vizual dar au și un caracter practic. Scutul din metal protejează baia de ulei și rezervorul, iar gardă la sol mai înaltă (+15 mm), asigură un parcurs sigur pe drumuri neumblate. Cu toate acestea proprietarii de CrossPolo nu își vor permite luxul de a se aventura prea mult în natură, lipsa tracțiunii integrale fiind un argument serios în acest sens. Ornamentele din plastic aflate de jur împrejurul caroseriei au o culoare închisă, apropiată carbonului, și servesc nu doar ca material plastic ce acoperă pasajele aripilor, praguri, portiere și spoilere ce feresc mașina de zgârierturi și lovituri. Deși conferă o imagine sportivă jantele Budapest de 17 inch se potrivesc spiritului jovial al noului model, ce dispune de pneuri cu talon îngust de 215/40. Deși par simple elemente decorative barele de amarare vopsite argintiu își vor demonstra utilitatea de fiecare dată când se vor afla sub greutatea bagajelor de maxim 75 de kilograme. Personalizat discret doar pe ușile din spate și scaune, modelul vine cu o gamă de 6 culori pentru caroserie, scaune sport în două nuanțe, volan îmbrăcat în piele, și pedalier din aluminiu. Demn de menționat faptul că Volkswagen a reușit să îmbine pe modelul de oraș aspectul distinctiv al unui crossver cu versatilitatea unei versiuni break. O podea flexibilă, ce poate fi reglată în două moduri, creează o suprafață plană foarte mare, iar un sistem de plase fixează obiectele împiedicându-le să se răstoarne. Spațiul pentru bagaje poate ajunge la 952 de litri dacă bancheta se pliază, o valoare impresionantă luând în considerare dimensiunile interioare și valoarea standard a portbagajului, de 280 de litri. Cu o gamă de șase motorizări, CrossPolo caută să mulțumească un segment cât mai variat de clienți. Versiunile oferite au puteri cuprinse între 70 CP și 105 CP. Modelul de intrare vine echipat cu motorul de 1.2 litri de 70 CP. Lista este completată de versiunile 1.4 litri ce dezvoltă 85 CP și 1.2 TSI de 105 cai putere. Acest ultim motor asigură un demaraj de la 0 la 100 km/h în 9,9 secunde și o vitează maximă de 188 km/h, consumul mediu fiind de numai 5,5 litri la sută. Echipate cu sistem de injecție directă agregatele diesel sunt mai silențioase iar filtrul de particule din dotare reduce cantitatea de emisii. Toate unitățile TDI au cilindreea de 1,6 litri și dezvotă 75 CP, 90 CP și 105 CP. Consumul mediu declarat de producător este de 4,3 litri la 100 km și emisii de 113 grame de CO2 pe kilometru. Toate propulsaorele sunt cuplate la o cutie manuală cu 6 trepte, opțional fiind disponibilă și cutie automataă DSG cu 7 trepte. Comenzile pentru noul model vor fi preluate din martie, iar la sfârșitul lunii mai vor fi livrate primele exemplare la dealerii și clienții din Europa.
Sursa:Monitorul de Suceava-on line

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu