joi, 11 februarie 2010

Premiera mondiala-NOUL TOUAREG!!




Premieră mondială:

Noul Touareg reprezintă un pas către viitor pentru conceptul de SUV
Touareg debutează cu propulsor hibrid şi gamă de propulsoare de înaltă tehnologie
Modelul SUV Volkswagen cântăreşte cu 208 de kilograme mai puţin şi este mai economic cu 20%
Volkswagen a prezentat, în premieră mondială, ultima generaţie a modelului Touareg. Noul Touareg oferă o interpretare complet nouă pentru ideea de SUV – graţie unei game de propulsoare mai economice cu aproape 20 de procente şi a unei varietăţi ridicate de noi sisteme de asistenţă şi siguranţă. Touareg va fi disponibil de asemenea şi într-o versiune hibrid. Cu un consum de numai 8,2 litri de carburant, acesta impune noi standarde în categoria modelelor SUV cu motor pe benzină, compatibile fără rezerve pentru offroad. Până la o viteză de 50 km/h, versiunea hibrid a modelului Touareg se poate deplasa exclusiv cu ajutorul propulsorului electric şi, prin aceasta, fără emisii poluante. La capitolul motoarelor diesel, Touareg V6 TDI, are un consum mediu de 7,4 litri, oferind un consum optim pentru segmentul vehiculelor autentice de teren. Ambele versiuni – cea hibrid a modelului Touareg şi cea V6 TDI, sunt cele mai economice modele SUV pe benzină şi motorină din clasa mare care au fost produse până în prezent în Europa.
SUV de ultimă generaţie – mai uşor, mai aerodinamic, mai economic
La fel cum s-a întâmplat şi cu modelul Tiguan, care s-a bucurat de succes la nivel mondial, Volkswagen mizează şi la noul Touareg în mod consecvent pe durabilitate. Un pas important înainte: modelul SUV în versiunea de bază cântăreşte cu 208 de kilograme mai puţin! În acelaşi timp, caroseria prezintă o rigiditate la torsiune îmbunătăţit cu cinci procente, ocupând astfel o poziţie de lider la nivelul pieţei. Un alt pas: designerii au obţinut un coeficient aerodinamic mult îmbunătăţit. Suplimentar faţă de perfecţionările la capitolul aerodinamic, o contribuţie importantă se datorează şi faptului că Noul Touareg are o înălţime mai mică decât predecesorul său. Alături de designul frontal în stilul noului ADN al modelelor Volkswagen, rezultă astfel o suprafaţă frontală mai mică. De asemenea toate motoarele, prevăzute în serie cu o cutie automată cu 8 trepte – prima din acest segment, prezintă avantaje semnificative în ceea ce priveşte consumul în comparaţie cu versiunea precedentă, în anumite situaţii mai economic cu peste doi litri la suta de kilometri.
SUV pentru toate drumurile – tracţiune integrală în două versiuni
Şi tracţiunea integrală disponibilă în serie a fost modificată din punct de vedere al detaliilor tehnice. În versiunea de bază („4Motion"), orice Touareg din noua generaţie beneficiază de o tracţiune integrală cu diferenţial Torsen autoblocant (4MOTION). La fel ca în cazul modelului Tiguan Track & Field, Touareg este echipat cu un „program de rulare offroad", care adaptează printr-o simplă apăsare de buton sistemele ABS, EDS şi ASR în funcţie de condiţiile terenului de rulare, cu activarea sistemului de asistenţă la urcarea în pantă şi adaptarea punctelor de cuplare a cutiei automate.
Opţional, prin intermediul „pachetului Terrain-Tech" în locul diferenţialului central Torsen, V6 TDI poate fi echipat cu o cutie de distribuţie concentrată mai intens asupra utilizării în regim offroad, inclusiv o treaptă de demultiplicare, precum şi un diferenţial la nivelul axului median şi spate cu o blocare de până la 100 de procente (4XMOTION). Analog cu prima generaţie Touareg, această versiune dispune de un comutator care permite conducătorului auto să adapteze maşina, prin cele cinci trepte, în funcţie de utilizarea concretă: 1. „Onroad"; 2. „Offroad" (de exemplu „Program de rulare offroad" plus activarea automată a blocajelor mecanice); 3. Low (de exemplu „Offroad" plus activarea demultiplicării, modificarea punctelor de cuplare, fără cuplarea automată a treptelor superioare în regimul manual); 4. Blocarea suplimentară a diferenţialului central; 5. Blocarea suplimentară a diferenţialului spate. Echipat în acest mod, Touareg face faţă oricărui traseu din lume.
SUV pentru utilizarea în regim cotidian – mai mult spaţiu, mai multe inovaţii
Volkswagen nu a realizat noul Touareg doar mai uşor, mai economic şi, în acest mod, mai agil, ci a asigurat şi o compatibilitate îmbunătăţită pentru utilizarea în regim cotidian. Noul interior asigură o funcţionalitate superioară, scaunele sunt mai confortabile, iar spaţiul la nivelul picioarelor pentru pasagerii de pe locurile din spate a fost de asemenea suplimentat. Bancheta spate poate fi deplasată de asemenea cu 160 de milimetri pe lungime, fiind de asemenea posibilă reglarea înclinaţiei spătarului. Prin apăsarea unui buton electric, poate fi rabatată în câteva secunde, oferind un volum de 1.642 litri în portbagaj. În echiparea de serie, şi versiunea de bază dispune de un radio-CD şi un sistem de informare, care poate fi controlat intuitiv prin intermediul unui touchscreen de 6,5 inchi.
Frâna de parcare este activată prin apăsarea unui buton. În mod automat, motorul (la versiunile V6) se opreşte la semafoare şi reporneşte imediat după ce şoferul ridică piciorul de pe pedala de frână (sistem start-stop). Opţional, hayonul se deschide şi se închide prin intermediul telecomenzii integrante în cheie. Trapa panoramică cu dimensiuni generoase asigură suficientă lumină şi în zilele mai întunecate. Prin intermediul celor patru camere de luat vederi, sistemul Area View inovativ preia imagini din zona din jurul modelului Touareg şi oferă în acest mod un nivel superior de siguranţă. Lane Assist vă garantează păstrarea traiectoriei corecte; Side Assist avertizează asupra autovehiculelor care rulează în spatele dumneavoastră în cazul în care doriţi să schimbaţi banda de rulare. Sistemul automat de reglare a distanţei ACC cu Front Assist integrat frânează în caz de nevoie până la oprire şi tensionează preventiv centurile. Farurile bi-xenon cu Dynamic Light Assist îmbunătăţesc vizibilitatea şi reglează faza lungă fără să orbească alţi participanţi la trafic, iar compensarea adaptivă a mişcării de ruliu garantează poziţia suverană a modelului Touareg pe şosea. În mod suplimentar, pentru Touareg sunt disponibile pentru prima dată elementele de echipare oferite în noua serie „Exclusive" de la Volkswagen Individual. Din categoria dotărilor opţionale fac parte jantele din aliaj uşor de 19 inci (tip „Girona"), inserţiile decorative din lemn de esenţă nobilă („frasin maro"), precum şi pachetul de dotări de piele („Nappa") bicolor „Dark Burgundy / negru titan" sau „Bej piper / negru titan".
Touareg – soluţia optimă între două lumi
Aproximativ 500.000 de şoferi au optat pentru achiziţionarea primei generaţii a acestui SUV. Un autovehicul de teren de clasă superioară care îmbină într-un concept nivelul ridicat de confort, caracteristicile sportive de rulare, designul avangardist, calitatea excelentă şi posibilităţile nelimitate de rulare pe teren accidentat, asigurând o simbioză între trăsăturile de top specifice autoturismelor şi cele ale mediului offroad. Noul Touareg reprezintă un model de top, utilizabil în orice condiţii, care oferă o interacţiune optimă între aceste două lumi. Chiar din luna aprilie, Touareg va fi disponibil la distribuitorii din Europa..


Sursa:Volkswagen

Un comentariu:

  1. Ca o noutate pentru gama Touareg, cei de la VW ne propun si o versiune hibrida, ca tot este la moda, cu o denumire ce nu lasa loc de interpretare si anume Hybrid, ce combina motorizarea de origine Porsche, un V6 si 333CP cu un motor electric ce dezvolta 47CP pentru a ajunge la un rezonabil 380CP si 580Nm.

    http://mihacom.wordpress.com/2010/03/08/volkswagen-touareg-reincarnarea/

    RăspundețiȘtergere