luni, 19 octombrie 2009

VOLKSWAGEN GOLF GTD-DIESELUL FULGER!!


Volkswagen Golf GTD, dieselul fulger
Volkswagen a împlinit visul celor care şi-au dorit de foarte multă vreme o sportivă diesel pe segmentul compactelor. Noul Golf GTD este exact ceea ce aşteptau nu numai iubitorii acestui model, dar şi cei care caută să împace un stil de condus sportiv cu performanţele de consum excelente ale motorului diesel. Versiunea GTD preia o mulţime de elemente la exterior de la fratele GTI. Printre puţinele indicii care ne ajută să diferenţiem mai uşor cele două modele sportive sunt jantele din aliaj uşor "Seattle" de 17 inch, evacuarea cromată cu terminaţie dublă (evacuare dublă la GTI) şi grila traversată de două linii cromate (linii roşii la GTI). Un detaliu la fel de important, cel legat de motorizare, poate fi aflat după acronimul afişat pe grilă şi uşa portbagajului sau după sunetul propulsorului la ralanti. Golf GTD dispune de un propulsor 2.0 TDI ce generează 170 de cai putere şi o dinamică liniară graţie cuplului motor ridicat disponibil în plaje de turaţii apreciabile. Volkswagen susţine că sportiva diesel atinge o viteză maximă de 222 km/h şi sprintează de la 0 la 100 km/h în 8,1 secunde. În ciuda acestor performanţe, consumul şi emisiile se menţin la un nivel scăzut, ba chiar impresionant: 5,6 litri/100 km consumă noul GTD, iar cantitatea de dioxid de carbon eşapată corespunde unui volum de 139 g/km. Volkswagen susţine că, cu doar cu un singur plin de rezervor, 55 de litri, sportiva diesel poate parcurge 1.000 de km. Modelul este echipat cu o cutie DSG cu 6 trepte, cea mai eficientă transmisie automată în momentul de faţă în opinia multor experţi în domeniu. Interiorul păstrează caracteristicile specifice gamei Volkswagen GT, mai exact este un melanj de ergonomie şi aer sportiv. Scaunele sport sunt identice cu cele de la GTI, iar volanul cu trei spiţe îmbărcat în piele dublează atmosfera interioară completată de un pedalier din aluminiu şi finisaje în ton cu aerul sportiv al maşinii. Şasiul a fost coborât din suspensii cu 15 mm, iar ca dotări de serie se oferă şapte airbaguri, sistemul ParkPilot cu senzori pe ambele spoliere, geamuri încălzite, ESP şi asistenţă la frânare, climatizare automată, display multifuncţional şi sistem audio RCD. Noul Volswagen Golf GTD are pe piaţa românească un preţ de bază de 24.603 euro cu TVA.

Sursa: Monitorul de Suceava-on line

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu