sâmbătă, 24 octombrie 2009

AUDI VA PREZENTA NOUA GENERATIE A 8 SPRE SFARSITUL ANULUI


Audi va prezenta noua generaţie A8 spre sfârşitul anului
Audi dezvăluie încă o parte a planului său pe 2009, unul din cele mai bogate în lansări şi noi apariţii. Constructorul german, încoronat recent drept brandul premium nr.1 în Europa de Vest (pe segmentul vânzări – n.r), se pregăteşte să dea un răspuns rivalilor săi. După A4 All-Road, TT-RS Coupe, TT-RS Roadster, A5 Cabrio, Q7 Facelift, alte două noi modele îşi vor face loc în familia celor care afişează ca emblemă patru inele unite. Rupert Stadler, preşedintele consiliului de conducere al mărcii germane, a declarat că spre finele anului curent Audi va prezenta o nouă limuzină. Oficialul a precizat că este vorba de noua generaţie A8. Iniţial limuzina de top de la Audi era programată să debuteze anul viitor, însă probabil presiunea exercitată de noul BMW Seria 7, cât şi de versiunea facelift Mercedes S-Klasse au început să se facă simţite mai devreme. A treia generaţie va fi disponibilă pe piaţa europeană la sfârşitul lunii noiembrie 2009. Modelul construit pe aceeaşi platformă cu viitorul A7 va dispune de motorizări cu 8 cilindri, atât benzină cât şi diesel şi tehnologia revoluţionară de diminuare a greutăţii ASF - Audi Space Frame. Oficialul a mai precizat că datorită normelor de poluare tot mai severe, s-a renunţat la dezvoltarea unui nou propulsor W12 care nu va figura pe noua generaţie A8. Cea mai puternică motorizare va fi un agregat pe injecţie directă V10 FSI de 5,0 litri, asociat versiunii sportive S8 ce va avea la dispoziţie peste 600 de cai putere furnizaţi ambelor punţi prin intermediul unei cutii automate cu 7 trepte. Limuzina sport va avea printre altele tracţiune integrală Quattro, suspensii magnetice şi o nouă generaţie de faruri adaptive. Versiunea obişnuită, A8, va fi pusă în mişcare de motoare diesel V6 de 3,0 litri şi V8 de 4,2 litri. Spre diferenţă de principalii săi rivali BMW Seria 7 şi Mercedes S-Klasse, noua limuzină A8 nu va avea şi o versiune hibridă. Audi preferă să utilizeze pe sedanul de clasă mare motoare convenţionale cu un număr mai mic de cilindri şi tehnologiile necesare care să coboare consumul şi emisiile la un nivel cât mai decent. Rupert Stadler mai spune că noul sedan va fi cel mai sportiv din clasa sa şi va redefini „conceptul” de calitate premium la nivelul interiorului.

SURSA:MONITORUL DE SUCEAVA- ON LINE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu