luni, 6 iulie 2009

CONCERT MATTEO,DELIA ,SIMPLU LA ZILELE RADAUTIULUI




Zilele orasului Radauti,au luat sfarsit aseara,5 iulie,dupa 4 zile de manifestari care mai de care mai atractive.Spre final,fireste,am fost si eu "implicat' si de voie si de nevoie,in aceste manifestari.Daca in jurul orelor 18.15 am dat startul unui concurs de karaoke,sustinut si premiat de Marelvi-Radauti,(electronice si electrocasnice),la orele 20.30 am urcat din nou pe scena,de data aceasta pentru a prezenta concertul sustinut de Matteo,Delia si cei de la SIMPLU.Ce as putea sa va spun>? V-am pregatit o galerie foto(de amator,fireste!!!) printre altele,..iar de celelalte..numai de bine!Felicitari Marelvi,pentru initiativa. Artisti fara fitze,sociabili,foarte dezinvolti,in preajma carora e o placere sa te afli! Felicitari,DELIA,felicitari MATTEO,felicitari SIMPLU!

Concertul si ZILELE RADAUTIULUI,s-au incheiat,tarziu ,in noapte,cu un frumos foc de artificii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu