marți, 28 iulie 2009

AUSTRIA-ISTORIE SI PREZENT,LINISTE SI DESFATARE


Anul acesta ,am hotarat sa merg din nou in Austria in concediu,(desi,mai fusesem si in 2005)si pentru ca mi-am dorit sa revad acele locuri dar si pentru ca baiatul meu cel mic isi dorea sa vada si el,pentru prima oara,o tara "straina"!Cum a fost? Cuvintele sunt de prisos.Frumos,relaxant,locul unde iti poti "incarca" bateriile foarte bine!In plus,daca ai si "ghid" o romanca stabilita acolo de vreo 20 de ani,si care te ajuta mult in dialogul cu localnicii,ce poti sa-ti mai doresti? Nimic altceva,decat...concediu placut! Si asa a fost!

VIENA,LINZ,SALZBURG,,MARIAZEL,LILIENFELD,ST.POLTEN,ERLAUFEE SEE,TURNITZ,iata cateva dintre destinatiile noastre.V-am pregatit si fotografii!(putine,ce-i drept,in comparatie cu cele aproape 2000 de fotografii facute in total!!!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu