sâmbătă, 14 martie 2009

SA TE CUNOSC....

SA TE CUNOSC....

Sa te cunosc,mai mult eu as fi vrut,
Sa te cunosc, acum,si mai demult,
Sa te cunosc cind tu nu cunosteai,
Sa te cunosc,cind si tu..o spuneai.

Sa te cunosc,cind stai si plangi,
Sa te cunosc,cind raul il alungi,
Sa te cunosc,cind si tu iti doreai,
Sa te cunosc,cind mie imi zimbeai.

Mi-as fi dorit sa te cunosc atunci,
Cind roua diminetii o patrunzi,
Mi-as fi dorit sa te cunosc cind ma cuprinzi,
Iei stele-n maini,si le aprinzi!

Mi-as fi dorit sa stiu cum esti,
Cind linga soba spui povesti,
Mi-as fi dorit sa stiu cind taci,
Si te gindesti doar la cei dragi!

Sa te cunosc,cred c-am ajuns tarziu,
Iar uneori,mi-e sufletul pustiu,
Dar,..am ajuns sa te cunosc,
Si mi-e deajuns,cred ca e ..TOT!

Publicat de Radu,intr-un moment din viata sa!

3 comentarii:

  1. E o poezie superba,de suflet,care intra pana in adancu inimii,imi place enorm de mult,sa mai scri,astept chiar o carte de poezii de la tine,pooop maree

    RăspundețiȘtergere
  2. O anonima,
    Ma intreb,
    Oare nu sunt eu
    Beneficiara aceste frumoase poezii ???????
    Poate nu ai intors toate filele
    Mai incearca
    Timpul nu e pierdut

    RăspundețiȘtergere