luni, 16 martie 2009

PATRULA ECO

Stam de vorba cu baietelul meu,asa,"ca intre barbati,"si ne povesteam unul altuia cum a trecut ziua de azi.Eu ascultam mai mult,puneam intrebari,convins ca fiul meu avea chef de povestit,avea chef de vorba.Poate va intrebati ce as putea sa -i povestesc eu dupa o zi de serviciu?Multe ,insa putine care sa-l intereseze pe el.El,insa,Andrei,mi-a povestit,mandru tare,ca s-a inscris in PATRULA ECO, o formatiune scolareasca care are ca scop protejarea mediului,promovarea actiunilor de protectie a mediului,!Frumos,am spus eu...si? Cum ai inceput? El imi raspunde:"Uite avem aici un jurnal pe care trebuie sa realizam un colaj din materiale provenite din natura sau reciclabile,prin care sa transmitem comunitatii un mesaj ECO!""Pe urma,o sa organizam actiuni de plantare pomisori,excursii in natura pentru a cunoaste mediul,pentru a face curatenie in parcuri si paduri,si multe altele"!"Si uite,ca sa nu spui ca nu te intereseaza si pe tine tata,ce fac eu,fii atent ce scrie aici in albumul meu ECO":Volkswagen Jetta TDI a fost desemnata,in cadrul Salonului auto de la Los Angeles,masina"verde" pentru 2009.Constructorii de masini au incercat sa faca abstractie de criza de pe piata auto si si-au prezentat viziunea in materie de dezvoltare durabila"

Chiar daca stirea poate parea usor depasita la ora cind scriu aceste rinduri,mai poate spune cineva ca....nu avem ce invata de la copii??Eu zic ca DA!!!

3 comentarii:

  1. Felicitari si dumneavoastra si copilului dvs. Acesta este scopul Proiectului Patrula Eco: copiii sa fie intr-un contact permanent cu spiritul eco, iar noi, adultii, sa invatam de la ei. Cat mai putem.

    Cu stima,
    Bogdan Cercel
    Coordonator National Patrula Eco
    www.patrulaeco.ro
    bogdan.cercel@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi trimit tarziu un raspuns,(timpul asta nu ne mai ajunge,!)vreau sa stiti ca il voi sprijini mereu pe Andrei in tot ceea ce va face pe linie de mediu!O sa pun site-ul dvs.pentru accesari directe si de la mine de pe blog! Si...vor mai fi si articole despre Patrula Eco! Cu stima,
    Radu

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim mult pentru mesaj si pentru sprijinul pe care-l oferiti fiului dvs. Va uram un paste fericit si, de ce nu (fara nicio alta conotatie) va asteptam sa ciocnim cateva oua verzi. :)

    Cu prietenie,
    Bogdan Cercel
    Coordonator National Patrula Eco
    www.patrulaeco.ro
    bogdan.cercel@gmail.com

    RăspundețiȘtergere