joi, 26 martie 2009

HAI LA SHOPPING ...




HAI LA SHOPPING....CU PLUS TV si Volkswagen!




Cunoscuta emisiune "Hai la shopping !"realizata de PLUS TV Suceava,in colaborare cu Shopping City ,are ,de azi, inca un colaborator!


Sucevenii stiu deja,ca..in "Hai la shopping!"saptamanal,o personalitate din sport ,politic,economic,artistic,etc merge la "cumparaturi" in Shopping City Suceava,alaturi de echipa de la PLUS TV!


SI pentru ca, unei personalitati care merge la shopping ii sta bine ...cu masina,(si nu numai personalitatilor,ci si realizatoarei emisiunii,Simona!se stie!!!,cat si cameramanului Ionut, )ne-am gandit ca ar fi frumos sa le punem la dispozitie ,( cu sofer cu tot,fireste!) un automobil,care sa fie in trend cu "zona" din care provine personalitatea respectiva!


Si pentru ca ,la prima emisiune la care am participat si noi,invitat a fost un sportiv,(Iulian ,portarul echipei de handbal al Universitatii Suceava!) ce putea fi mai potrivit?


Evident...SCIROCCO!


Asa ca,ne-am urcat cu totii in SCIROCCO si....am plecat la Shopping,si nu oriunde,ci la Shopping City Suceava!


Gazda noastra,Lorelai,a intarziat putin la intalnirea cu ...televiziunea,dar....noi i-am acordat circumstante atenuante,avand in vedere ca e in plina campanie...de marketing!!!


Ce s-a intamplat astazi,cum au decurs" cumparaturile ",probele la cabina,si multe altele,ve-ti descoperi cu siguranta urmarind emisiunea "Hai la shopping"realizata de SIMONA si echipa de la PLUS TV Suceava,(sa nu-l uitam aici pe Ionut, pe baietii de la masa de montaj,si nici pe Bogdan,care ne-a promis ca aduce PLUS TV si la Radauti!),atunci cind aceasta va fi programata pentru difuzare,insa,pana atunci...pentru conformitate,puteti vizualiza cele 2 fotografii facute azi,la terminarea filmarilor!


SI...vom reveni cu noutati!!!\




A consemnat Radu Vasile Ianovici-director marketing si PR -Automitric Suceava!




Un comentariu:

  1. Cu siguranta emisiunea Hai la Shopping va avea mult mai mult dinamism, imaginile in care va prea Scirocco vor fi cu certitudine pe placul iubitorilor de masini! Daca emisiunea va fi una de succes, asta se va datora si colaborarii noastre! Am avut o masina deosebita, un sofer cu care ne-am inteles, deci...ingredientele sunt, sa vedem acum rezultatele!SIMONA
    P.S Daca imi voi lua masina, cu siguranta voi veni la dumneavoastra! (Multumesc pentru cuvintele frumoase)

    RăspundețiȘtergere