marți, 31 martie 2009

DE CE....ASCULTI RADIOUL.....

DE CE….ASCULTI RADIOUL???

Ascult, de o buna bucata de vreme,cind vin dimineata la serviciu,cind plec seara acasa,radioul in masina.Fireste,mi-am facut un obicei din a schimba periodic frecventa,cautand posturile “grele” din bransa.
Ca un bun si pasnic ascultator,apreciez munca colegilor mei,daca –mi dati voie sa va numesc asa! ,(fiind si eu un umil redactor de emisiuni de week-end ,la un micut post de radio local), gasesc subiecte attractive,situatii din care as avea si eu de invatat.
Ce nu pot intelege insa,este fenomenul acesta de…”cumparare” a ascultatorului(asa l-am numit eu),prin instituirea de fel si fel de premii care mai de care mai mari in sume de bani ,care te fac uneori sa …disperi ascultand postul respectiv!(nu pe mine,Doamne fereste,ascultarea radioului nu m-a adus niciodata in postura de a dispera,dar,ascult,cum altii intra in direct pentru a spune nu stiu ce parole,nu stiu ce indicii,la nu stiu ce ore din zi sau din noapte!!!,poate,poate se va “lipi” si de ei premiul cel mare!)

Sincer,din punctul meu de vedere,si aici exprim doar o parere personala,am senzatia ca aceste fapte depasesc cu mult menirea radioului in sine.
De ce ascultatorul de radio,sa nu deschida radioul din placere?De ce sa nu intre in direct doar de dragul de a discuta un subiect frumos cu redactorul?De ce sa nu asculte muzica buna,muzica care-I place ,doar pentru ca asa doreste el si nu pentru ca ….acolo s-ar afla “ascunsi” mii de euro???
Consider,ca premiile oferite de radio-uri ar trebui sa fie doar simbolice,premii care sa ramana in colectia ascultatorului ca o superba amintire a conexiunii sale cu lungimea de unda,premii care sa-I rascoleasca intr-un mod placut trecutul!!!!
De ce sa nu facem ,dragi redactori de radio,ascultatoriii nostril sa deschida radiourile din placere,si nu din…obligatie??? De ce sa nu aducem,prin intermediul frecventelor,in case,in masini,oriunde se poate asculta radio,putina dragoste de frumos,dragoste de muzica ,placerea pura si sacra de a savura emisiunile de radio???

DE CE???
Ganditi-va la ce v-am relatat eu mai sus,si cu siguranta ve-ti gasi raspunsuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu