joi, 12 martie 2009

Cea mai frumoasa zi

Cea mai frumoasa zi!

Cine ar putea sa imi raspunda cind e cea mai frumoasa zi dintr-o anumita perioada a existentei noastre? Cine?Eu? Tu?El? EI?Multe intrebari,poate la fel de multe raspunsuri.Pare oarecum neverosimil,dar pentru mine cea mai frumoasa zi e cea in care simti ca traiesti,simti ca existi.Ce zi e ? Sa zicem ca ar fi ziua de nastere!!! E ziua in care ,chiar daca simti trecerea timpului,esti fericit/fericita ca esti in viata,alaturi de cei dragi,familie ,prieteni,rude,sau...orice alta persoana pe care ti-ai dori-o sa iti fie aproape!Si care iti este aproape,nu?Esti bucuros ca poti sarbatori,ca sanatatea ta e la fel de buna si perfecta ca in urma cu...x ani,esti plina de zimbet pentru ca primesti cadouri,primesti urari,primesti caldura sufleteasca de la cei din jur,esti...ce mai...plin de VIATA!
Iti mai doresti si altceva? Pesemne ca da,pentru ca,fiind ziua ta ,cei din jurul tau ar face orice sa iti satisfaca orice dorinta,fireste ,de bun gust si obiectiva!
Deci? Daca nu sunt suficiente argumente cele pe care le-am expus eu aici,atunci ,va rog pe voi,dragii mei,atat femei cat si barbati,sa cautati mult mai multe ,dar care sa pledeze in favoarea mea....cum ca ...cea mai frumoasa zi ...e ZIUA DE NASTERE!

Asa ca ...LA MULTI ANI TUTUROR CELOR CARE AZI ISI SARBATORESC ZIUA DE NASTERE!!

2 comentarii:

  1. Cea mai frumoasa zi?? 13 martie :) Prietenii stiu de ce :) M stie de ce, si eu la fel :)

    Nu e importanta ziua de nastere...Importanta e o zi in care cel important tie ii da rost, o transforma intr-o zi splendida...

    Asa ca orice zi, poate deveni o zi importanta ;)
    Nu stiu daca sunt importantii anii din viata cuiva, cat e important ce face cu acei ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cred că cea mai frumoasă zi e cea de naştere :)
    Eu cred că cea mai frumoasă zi din viaţa unui om e fiecare zi din clipa în care s-a născut, cu bune şi cu rele, toate sunt frumoase în sensul lor ;))
    Ziua de naştere o resimţim doar mai special, ziua în care ne-am desprins de siguranţa pântecelui mamei, şi am intrat în lume, capabili să ne obţinem singuri siguranţa şi fericirea :)

    RăspundețiȘtergere