sâmbătă, 7 februarie 2009

Eu si Radu

Eu si Radu au inceput prin a fi marinari...Mai tarziu mult mai tarziu, printr-una din intamplarile ce insiruite le numim viata, a ajuns a lucra in industria auto. Mai exact intr-o reprezentanta Volkswagen, din judetul Suceava. Eu in timpul liber face emisiuni la radio, sambata seara tarziu, cand aduna oameni din toate colturile lumii...Are o lume intreaga acolo...Radu acum este Director de Marketing si Administrativ la AutoMitric, reprezentant Volkswagen. Cateodata Eu si Radu se intalnesc si la servici, cand este cate o promovare a unui nou model, cand este cate o petrecere in ''familia'' Volkswagen. Radu e serios. Eu e visator si idealist. Si Eu si Radu cred in terapia prin munca. Eu asculta tot felul de muzica, dar prefera muzica retro. Eu si Radu isi conjuga fapta cu gandul, gandul cu cuvantul, rar se intampla sa apara discrepante. Eu este un bun ascultator. Eu l-a invatat si pe Radu sa fie un bun ascultator, doar trebuie sa stie a-si asculta subalternii. Si Eu si Radu va asteapta aici sa cititi, sa luati aminte, sa luati cuvantul, sa va spuneti parerea, sa faceti parte din lumea lor, din cand in cand din viata personala, alteori din viata profesionala.


Scrisa si gandita de nasture, la o ora tarzie din noapte.

Enjoy!

3 comentarii: